Pelastuslaitosten korttien uusiminen hyvinvointialueuudistuksen johdosta

Voimassa olevia pelastustoimen organisaatiokortteja (pelastustoimen henkilökortti) ei tarvitse uusia

 

Kortinhaltijan tulee tilata uusi toimikortti, jos varmenteen tietosisältöön tulee muutoksia, esimerkiksi jos

  • kortinhaltijan nimitiedot muuttuvat
  • kortinhaltijan sähköpostiosoite vaihtuu
  • organisaation nimi vaihtuu
  • kortti on vioittunut tai kadonnut
  • kortin varmenne vanhentunut (voimassa viisi vuotta)

 

 

Pelastuslaitosten yleisesti käytössä olevia korttituotteita ovat

 

  • Pelastusviranomaisen henkilökortti
  • Pelastuslaitosten henkilökortti
  • TUVE-asiointikortti (yhdistettynä henkilökorttiin)
  • Varakortit

 

Toimintaohjeet organisaatiokortin tilaamiseksi

 

  • Voit käydä tilaamassa uuden kortin lähimmästä rekisteröintipisteestäsi (tarkemmat ohjeet saat lähimmästä rekisteröintipisteestä).
  • Muista ottaa korttia hakiessasi joko voimassa oleva henkilökortti tai passi.

 

Pelastustoimen rekisteröintipisteet:

Rovaniemi, Koskikatu 61, 040 532 2410

Kemi, Kiveliönkatu 26, 040 544 0262

 

 

Lisätietoa organisaatiokorteista >>. Linkki aukeaa uudelle välilehdelle.

 

 

Lisätietoja:

Ville Riskilä, viestimestari, ville.riskila@lapinpelastuslaitos.fi, 040 532 2410

Jorma Anttila, viestimestari, jorma.anttila@lapinpelastuslaitos.fi, 040 544 0262