Kysyttävää asiakasmaksuista?
Hyvinvointialueen asiakasmaksuyksikkö huolehtii sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakasmaksujen laskutuksista sekä laskuihin ja palveluseteleihin liittyvistä tukipalveluista.
Asiakaslaskut lähetetään maksajalle palvelujen käytön jälkeen e-laskuna. E-laskusopimuksen voi tehdä omassa verkkopankissa. Omassa pankissa voi tehdä myös suoramaksuvaltuutuksen.
Yhteystiedot
Puhelinpalveluajat arkisin ma–pe klo 9–11
Pohjoisen Lapin palvelualue (Utsjoki, Inari, Enontekiö, Muonio, Kolari, Kittilä, Pello):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1062
Sähköposti: pohjois-lappi.laskut@lapha.fi
Itäisen Lapin palvelualue (Sodankylä, Kemijärvi, Savukoski, Pelkosenniemi, Salla):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1063
Sähköposti: ita-lappi.laskut@lapha.fi
Kaakkoisen Lapin palvelualue (Rovaniemi, Ranua, Posio):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1064
Sähköposti: kaakkois-lappi.laskut@lapha.fi
Lounaisen Lapin palvelualue (Kemi, Keminmaa, Simo, Tervola, Tornio, Ylitornio):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1061
Sähköposti: lounais-lappi.laskut@lapha.fi
Kolpeneen palvelukeskus ja Lapin pelastuslaitos:
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1060
Sähköposti: lapinHVA.laskut@lapha.fi
Lapin keskussairaala:
Asiakaspalvelunumero: 040 764 1972
Sähköposti: lapinHVA.laskut@lapha.fi
Länsi-Pohjan keskussairaala:
Asiakaspalvelunumerot: 040 149 1151, 040 149 1152 ja 040 149 1153
Sähköposti: potilastoimisto.lpshp@lapha.fi