Palvelusetelien tilitys palveluntuottajille muuttuu Lapin hyvinvointialueella
Palvelusetelien tilitysaikataulu muuttuu Lapin hyvinvointialueella. Muutos koskee Vaana-järjestelmää...

Palvelusetelien tilitys palveluntuottajille muuttuu Lapin hyvinvointialueella

16.2.2023

Lue lisää

Palvelusetelien tilitys palveluntuottajille muuttuu Lapin hyvinvointialueella

16.2.2023

Palvelusetelien tilitysaikataulu muuttuu Lapin hyvinvointialueella. Muutos koskee Vaana-järjestelmää käyttäviä palveluntuottajia.

Tilitysprosessi tapahtuu jatkossa seuraavasti:

  • Palveluntuottajien tulee tehdä kuluneen kuukauden veloitukset Vaana-järjestelmässä seuraavan kuun viidenteen päivään mennessä. Esimerkiksi helmikuun veloitusten tulee olla järjestelmässä 5.3. mennessä.
  • Vaana lähettää seuraavana päivänä laskun Lapin hyvinvointialueelle.
  • Kun hyvinvointialue on maksanut laskun, Vaana tilittää palvelusetelien veloitukset palveluntuottajille.

Tilitys voi jatkossa kestää jopa yli kaksi viikkoa. Kuun viidennen päivän jälkeen tehdyt veloitukset tilitetään seuraavan kuun tilityksessä.

Mikäli sinulla herää kysyttävää, Vaanan asiakastuki auttaa mielellään.
Puh: 040 172 3700 Sähköposti: asiakaspalvelu@vaana.fi 
Aukioloajat: Ma–to klo 9–15, sähköpostitse myös perjantaisin.

Palvelusetelien tilitys palveluntuottajille muuttuu Lapin hyvinvointialueella
16.2.2023
Palvelusetelien tilitysaikataulu muuttuu Lapin hyvinvointialueella. Muutos koskee Vaana-järjestelmää...

Palvelusetelien tilitys palveluntuottajille muuttuu Lapin hyvinvointialueella


Palvelusetelien tilitysaikataulu muuttuu Lapin hyvinvointialueella. Muutos koskee Vaana-järjestelmää käyttäviä palveluntuottajia.