Ikääntyneiden palveluja koskeva asiakaskysely on auennut
Vaikuta ikääntyneiden palveluihimme ja vastaa Kerro palvelustasi -asiakaskyselyyn. Sähköinen kysely on...

Ikääntyneiden palveluja koskeva asiakaskysely on auennut

10.1.2024

Lue lisää

Ikääntyneiden palveluja koskeva asiakaskysely on auennut

10.1.2024

Vaikuta ikääntyneiden palveluihimme ja vastaa Kerro palvelustasi -asiakaskyselyyn. Sähköinen kysely on avoinna 27.3.2024 saakka.

Lapin hyvinvointialue osallistuu Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) kyselyyn ikääntyneiden palvelujen asiakkaiden tyytyväisyydestä. Kysely on osa lakisääteistä vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyyden seurantaa.

Kyselyyn osallistuminen on asiakkaille vapaaehtoista. Asiakkaat voivat vastata kyselyyn yksin tai yhdessä läheisensä tai avustajansa kanssa. Läheinen voi myös vastata kyselyyn asiakkaan puolesta, kun asiakas antaa hänelle siihen luvan. 

Kysely on avoinna 10.1.-27.3.2024. Asiakkaiden toivotaan ensisijaisesti vastaavan kyselyyn sähköisesti.

Vastausohjeet saa omasta hoitoyksiköstä. Lisätietoa THL:n verkkosivuilta.

Tarvittaessa kyselyyn voi vastata paperilomakkeella, jonka palautus on 1.3.2024 mennessä osoitteeseen:

Lapin hyvinvointialue/johdon assistentti Marjukka Jänkälä 
Lumikontie 2

94600 Kemi 

Asiakas voi palauttaa paperisen lomakkeen myös omaan palveluasumisen yksikköönsä, josta kyselystä vastaava henkilö toimittaa ne Marjukka Jänkälälle.

Lisätietoa:

Rita Oinas, vastuuyksikköjohtaja

Lounaisen Lapin palvelualue

040 548 2039, rita.oinas@lapha.fi 

Ikääntyneiden palveluja koskeva asiakaskysely on auennut
10.1.2024
Vaikuta ikääntyneiden palveluihimme ja vastaa Kerro palvelustasi -asiakaskyselyyn. Sähköinen kysely on...

Ikääntyneiden palveluja koskeva asiakaskysely on auennut


Vaikuta ikääntyneiden palveluihimme ja vastaa Kerro palvelustasi -asiakaskyselyyn. Sähköinen kysely on avoinna 27.3.2024 saakka.