Navigointivalikko

Navigointivalikko

Navigointivalikko

Kysyttävää asiakasmaksuista?

Kysyttävää asiakasmaksuista sisältö

Kysyttävää asiakasmaksuista?

Hyvinvointialueen asiakasmaksuyksikkö huolehtii sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakasmaksujen laskutuksista sekä laskuihin ja palveluseteleihin liittyvistä tukipalveluista.

Asiakaslaskut lähetetään maksajalle palvelujen käytön jälkeen e-laskuna. E-laskusopimuksen voi tehdä omassa verkkopankissa. Omassa pankissa voi tehdä myös suoramaksuvaltuutuksen.

Yhteystiedot

Puhelinpalveluajat ma-pe klo 9.00-11.00 ja klo 12.00-14.00

Pohjoisen Lapin palvelualue (Utsjoki, Inari, Enontekiö, Muonio, Kolari, Kittilä, Pello):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1062
Sähköposti: pohjois-lappi.laskut@lapha.fi

Itäisen Lapin palvelualue (Sodankylä, Kemijärvi, Savukoski, Pelkosenniemi, Salla):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1063
Sähköposti: ita-lappi.laskut@lapha.fi

Kaakkoisen Lapin palvelualue (Rovaniemi, Ranua, Posio):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1064
Sähköposti: kaakkois-lappi.laskut@lapha.fi

Lounaisen Lapin palvelualue (Kemi, Keminmaa, Simo, Tervola, Tornio, Ylitornio):
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1061
Sähköposti: lounais-lappi.laskut@lapha.fi

Kolpeneen palvelukeskus, Lapin keskussairaala (mukaan lukien psykiatrinen erikoissairaanhoito) ja Lapin pelastuslaitos:
Asiakaspalvelunumero: 016 860 1060
Sähköposti: LapinHVA.laskut@lapha.fi