Navigation Menu

Asiakaslaskun oikaisu

Asiakaslaskun oikaisu

Asiakaslaskun oikaisu

Jos sinulla on kysyttävää tai huomautettavaa asiakaslaskua koskien esim. asia- tai laskuvirhe, ota ensisijaisesti yhteyttä laskulla olevaan puhelinnumeroon.  

Tarvittaessa asiakaspalvelija ohjaa sinua tekemään oikaisupyynnön.

Oikaisua haetaan kirjallisesti lomakkeella tai vapaamuotoisella kirjeellä, jossa kerrotaan  

  • perustelut, miksi vaaditaan oikaisua/muutosta laskuun  
  • laskun tiedot (laskunumero, maksajan etunimet ja sukunimi)  
  • kopio laskusta, jos mahdollista  
  • asiakkaan yhteystiedot   

Oikaisuvaatimukseen annetaan kirjallinen viranhaltijapäätös. Voit hakea päätökseen oikaisua päätöksessä mukana olevan ohjeen mukaisesti.  

Lomake: Asiakaslaskun oikaisuvaatimus (pdf)

asiakasmaksut e-laskutilaus

Toovâ e-reekkigtiilám nettipaŋkistâd 

äššigâsmáksuohtâdâh avžut, ete nettipaaŋki kevttee äššigâsah väldih e-reekkig kiävtun. Puávtáh tiiláđ Laapi pyereestvaijeemkuávlu e-reekkig jieijâd nettipaaŋkist.

Uusâ nettipaaŋkist saje, kogo e-rekigijd puáhtá tiiláđ. Uusâ rekigistein Laapi pyereestvaijeemkuávlu (“Lapin hyvinvointialue”), addel jieijâd tiäđuid já tiiláá e-reekkig.

h4 liitetiedostot

Liitetiedostot