Asiakaslaskun oikaisu
Asiakaslaskun oikaisu
Jos sinulla on kysyttävää tai huomautettavaa asiakaslaskua koskien esim. asia- tai laskuvirhe, ota ensisijaisesti yhteyttä laskulla olevaan puhelinnumeroon.
Tarvittaessa asiakaspalvelija ohjaa sinua tekemään oikaisupyynnön.
Oikaisua haetaan kirjallisesti lomakkeella tai vapaamuotoisella kirjeellä, jossa kerrotaan
- perustelut, miksi vaaditaan oikaisua/muutosta laskuun
- laskun tiedot (laskunumero, maksajan etunimet ja sukunimi)
- kopio laskusta, jos mahdollista
- asiakkaan yhteystiedot
Oikaisuvaatimukseen annetaan kirjallinen viranhaltijapäätös. Voit hakea päätökseen oikaisua päätöksessä mukana olevan ohjeen mukaisesti.
Toovâ e-reekkigtiilám nettipaŋkistâd
äššigâsmáksuohtâdâh avžut, ete nettipaaŋki kevttee äššigâsah väldih e-reekkig kiävtun. Puávtáh tiiláđ Laapi pyereestvaijeemkuávlu e-reekkig jieijâd nettipaaŋkist.
Uusâ nettipaaŋkist saje, kogo e-rekigijd puáhtá tiiláđ. Uusâ rekigistein Laapi pyereestvaijeemkuávlu (“Lapin hyvinvointialue”), addel jieijâd tiäđuid já tiiláá e-reekkig.