Navigation Menu

Anna palautetta

Anna palautetta palveluista

Anna palautetta Lapin hyvinvointialueelle

Kehitetään yhdessä hyvinvointialueen toimintaa! 

Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.

Voit antaa palautetta

  • asiointitilanteessa
  • yksiköissä sijaitsevilla palautelaitteilla
  • verkossa nimettömällä asiakaspalautelomakkeella 
  • jättämällä yhteydenottopyynnön, jos toivot saavasi palautteeseesi vastauksen
  • voit antaa palautetta myös Lapha.fi-verkkosivujen saavutettavuudesta

Nimetön asiakaspalautelomake

Asiakaspalaute palveluista

Voit antaa palautetta Lapin hyvinvointialueen palveluista tämän lomakkeen kautta. Vastaukset tallennetaan anonyymisti, ja kerättyä tietoa hyödynnetään palveluiden kehittämisessä.

Huomio! Ethän kirjoita antamasi palautteen yhteyteen omaa tai läheistesi henkilötunnuksia tai muita salassa pidettäviä tietoja. Palautelomakkeella ei voi perua tai muuttaa varattua aikaa, eikä sitä tule käyttää laskutusasioihin liittyvissä yhteydenotoissa.

Arvostamme palautettasi!

nappi asiakaspalautelomake sosiaali- ja terveyspalveluista

anna palautetta palveluista sosiaali- ja terveyspalvelut

  • Ikääntyneiden palvelut
  • Koulu- ja opiskeluterveydenhuolto
  • Laboratorio ja kuvantaminen
  • Mielenterveys- ja riippuvuuspalvelut
  • Neuvonta ja ohjaus
  • Neuvolat
  • Omaishoito
  • Perheiden palvelut
  • Päivystys
  • Sairaalapalvelut
  • Suun terveydenhuolto
  • Terveysasemapalvelut
  • Työikäisten palvelut

nappi asiakaspalautelomake pelastuspalveluista

anna palautetta palveluista pelastuslaitos

  • Ensihoito
  • Palo- ja pelastustehtävät
  • Palotarkastukset ja -valvonnat
  • Turvallisuustarkastukset ja -koulutukset
     

Yhteydenottopyyntö

Yksikkökohtainen palaute

Voit jättää tällä lomakkeella ideoita tai muuta palautetta, joka koskee tietyn hyvinvointialueen yksikön toimintaa (esimerkiksi oman paikkakuntasi terveyskeskus), ja johon toivot saavasi vastauksen. Viestisi toimitetaan siihen yksikköön käsitelväksi, jota asia koskee. 

Huomio! Ethän kirjoita antamasi palautteen yhteyteen omaa tai läheistesi henkilötunnuksia tai muita salassa pidettäviä tietoja. Palautelomakkeella ei voi perua tai muuttaa varattua aikaa. 

Arvostamme palautettasi. 

nappi yhteydenottopyyntö

ohjaus asiakkaan ja potilaan oikeudet

Asiakkaan ja potilaan oikeudet

Tutustu myös asiakkaan ja potilaan oikeuksiin, jotta palautteesi ohjautuisi oikeanlaiseen käsittelyyn. Mikäli olet esimerkiksi  
•    tyytymätön saamaasi hoitoon tai kohteluun 
•    haluat tehdä potilaan ja omaisen haitta- ja vaaratilanneilmoituksen 
•    haluat hakea korvausta kadonneesta tai rikkoutuneesta omaisuudesta   
Asiakkaan ja potilaan oikeuksiin liittyvissä lomakkeissa kysytään eri tilanteissa tarvittavat täsmällisemmät tiedot ja asian käsittely nopeutuu.

nappi asiakkaan ja potilaan oikeudet

saavutettavuuspalaute

Saavutettavuuspalaute

Jos sinulla on meille lapha.fi verkkosivuston saavutettavuutta koskeva ehdotus tai kysymys, haluat raportoida ongelman sivuston saavutettavuudessa tai haluat jonkin materiaalin saavutettavassa muodossa, ota meihin yhteyttä saavutettavuuspalautelomakkeella

otsikko-palaute-saamenkieliset-palvelut

Anna palautetta saamenkielisistä ja kulttuurinmukaisista palveluista

  • Anna palautetta saamenkielisistä ja kulttuurinmukaisista palveluista.
  • Addel macâttâs sämikielâlijn já -kulttuurmiäldásijn palvâlusâin.
  • Uuʹd maacctõõzz sääʹmǩiõllsaž da -kulttuurmeâldlaž kääzzkõõzzin.
  • Atte máhcahaga sámegielat ja kulturvuđot bálvalusain.