Osa asiakaslaskuista viivästyy Lapin hyvinvointialueella
Lapin hyvinvointialueen asiakaslaskutuksessa on alkuvuonna ollut viivettä.

Osa asiakaslaskuista viivästyy Lapin hyvinvointialueella

9.3.2023

Lue lisää
Hoitaja näppäilee tietokonetta työpöytänsä ääressä.

Kuva: STM:n kuvapankki.

Osa asiakaslaskuista viivästyy Lapin hyvinvointialueella

9.3.2023

Lapin hyvinvointialueen asiakaslaskutuksessa on alkuvuonna ollut viivettä.

Osa laskutuksesta toimii jo normaalisti, mutta osassa asiakaslaskuja viivettä on edelleen.  Viivästys johtuu järjestelmämuutoksista, ja tilannetta korjataan parhaillaan.

Asiakaslaskutuksen viivästymisestä ei aiheudu asiakkaalle viivästysmaksuja tai muita ylimääräisiä kuluja. Laskun eräpäivä määräytyy sen ajankohdan mukaan, jona lasku lähetetään.

Yhteydenotto asiakaspalveluun ei välttämättä nopeuta laskutusta. Voit odottaa laskua rauhassa noin 3 kuukautta. Mikäli et ole saanut laskua kolmen kuukauden sisällä käynnistäsi, ota yhteys Lapin hyvinvointialueen asiakasmaksutiedusteluun.

Mikäli tarvitset laskun saatuasi laskullesi maksusuunnitelmaa, kuten eräpäivän siirtoa, ota yhteyttä laskusta löytyvään yhteystietoon.

Lapin hyvinvointialue pahoittelee laskun viivästymisestä aiheutuvaa vaivaa.

Hoitaja näppäilee tietokonetta työpöytänsä ääressä. Osa asiakaslaskuista viivästyy Lapin hyvinvointialueella
9.3.2023
Lapin hyvinvointialueen asiakaslaskutuksessa on alkuvuonna ollut viivettä.
Hoitaja näppäilee tietokonetta työpöytänsä ääressä.

Osa asiakaslaskuista viivästyy Lapin hyvinvointialueella


Lapin hyvinvointialueen asiakaslaskutuksessa on alkuvuonna ollut viivettä.