Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista
Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen...

Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista

18.9.2023

Lue lisää

Takaisin edelliselle sivulle

Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista

Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä.

18.9.2023

Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.

Voit nyt antaa palautetta Lapin hyvinvointialueen palveluista nimettömällä asiakaspalautelomakkeella verkossa. Saadut palautteet koostetaan raporteiksi, eikä niitä voi yhdistää henkilöön. 

Anna palautetta

Palautetta voit edelleen antaa myös välittömästi asiointitilanteessa sekä yksiköissä olevilla palautelaitteilla. Lisäksi voit jättää yhteydenottopyynnön tai palautetta verkkosivujen saavutettavuudesta.

Saatuja palautteita käytetään palvelujen ja toiminnan kehittämiseen. Tavoitteenamme on, että asiakaspalautteen ja kehittämisen toimenpiteiden tiivistelmät ovat asiakkaidemme nähtävillä sekä verkkosivuilla että yksiköissä.

Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä. Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista
18.9.2023
Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen...
Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä.

Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista


Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.

Tuoreimmat ajankohtaiset H2

Tuoreimmat ajankohtaiset

Sisältöjulkaisija

  1. Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista
    Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen...

    Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista

    18.9.2023

    Lue lisää

    Takaisin edelliselle sivulle

    Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista

    Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä.

    18.9.2023

    Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.

    Voit nyt antaa palautetta Lapin hyvinvointialueen palveluista nimettömällä asiakaspalautelomakkeella verkossa. Saadut palautteet koostetaan raporteiksi, eikä niitä voi yhdistää henkilöön. 

    Anna palautetta

    Palautetta voit edelleen antaa myös välittömästi asiointitilanteessa sekä yksiköissä olevilla palautelaitteilla. Lisäksi voit jättää yhteydenottopyynnön tai palautetta verkkosivujen saavutettavuudesta.

    Saatuja palautteita käytetään palvelujen ja toiminnan kehittämiseen. Tavoitteenamme on, että asiakaspalautteen ja kehittämisen toimenpiteiden tiivistelmät ovat asiakkaidemme nähtävillä sekä verkkosivuilla että yksiköissä.

    Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä. Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista
    18.9.2023
    Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen...
    Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä.

    Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista


    Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.

Kaikki ajankohtaiset - Nappi