Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista
Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen...

Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista

18.9.2023

Lue lisää
Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä.

Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista

18.9.2023

Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.

Voit nyt antaa palautetta Lapin hyvinvointialueen palveluista nimettömällä asiakaspalautelomakkeella verkossa. Saadut palautteet koostetaan raporteiksi, eikä niitä voi yhdistää henkilöön. 

Anna palautetta

Palautetta voit edelleen antaa myös välittömästi asiointitilanteessa sekä yksiköissä olevilla palautelaitteilla. Lisäksi voit jättää yhteydenottopyynnön tai palautetta verkkosivujen saavutettavuudesta.

Saatuja palautteita käytetään palvelujen ja toiminnan kehittämiseen. Tavoitteenamme on, että asiakaspalautteen ja kehittämisen toimenpiteiden tiivistelmät ovat asiakkaidemme nähtävillä sekä verkkosivuilla että yksiköissä.

Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä. Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista
18.9.2023
Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen...
Työntekijä ja asiakas keskustelevat pöydän ääressä.

Anna palautetta hyvinvointialueen palveluista


Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.