Anna palautetta
Kehitetään yhdessä hyvinvointialueen toimintaa!
Me Lapin hyvinvointialueella haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaspalaute vaikuttaa palvelujen ja toiminnan kehittämiseen.
Voit antaa palautetta
- asiointitilanteessa
- yksiköissä sijaitsevilla palautelaitteilla
- verkossa nimettömällä asiakaspalautelomakkeella
- jättämällä yhteydenottopyynnön, jos toivot saavasi palautteeseesi vastauksen
- voit antaa palautetta myös Lapha.fi-verkkosivujen saavutettavuudesta
Tavoitteenamme on, että asiakaspalautteen ja kehittämisen toimenpiteiden tiivistelmät ovat asiakkaidemme nähtävillä sekä verkkosivuilla että yksiköissä.
Asiakaspalaute palveluista
Lomakkeella voit antaa palautetta kokemuksestasi Lapin hyvinvointialueen palveluista nimettömästi. Palautteet koostuvat raportointipalveluun eikä niitä voi yhdistää henkilöön.
Huomio! Ethän kirjoita antamasi palautteen yhteyteen omaa tai läheistesi henkilötunnuksia tai muita salassa pidettäviä tietoja. Palautelomakkeella ei voi perua tai muuttaa varattua aikaa.
Arvostamme palautettasi.
Yksikkökohtainen palaute
Voit jättää tällä lomakkeella ideoita tai muuta palautetta, joka koskee tietyn hyvinvointialueen yksikön toimintaa (esimerkiksi oman paikkakuntasi terveyskeskus), ja johon toivot saavasi vastauksen. Viestisi toimitetaan siihen yksikköön käsitelväksi, jota asia koskee.
Huomio! Ethän kirjoita antamasi palautteen yhteyteen omaa tai läheistesi henkilötunnuksia tai muita salassa pidettäviä tietoja. Palautelomakkeella ei voi perua tai muuttaa varattua aikaa.
Arvostamme palautettasi.
Saavutettavuuspalaute
Jos sinulla on meille lapha.fi verkkosivuston saavutettavuutta koskeva ehdotus tai kysymys, haluat raportoida ongelman sivuston saavutettavuudessa tai haluat jonkin materiaalin saavutettavassa muodossa, ota meihin yhteyttä saavutettavuuspalautelomakkeella