Navigointivalikko

Rovaniemen sosiaalipalveluiden neuvonta-chat

Rovaniemen sosiaalipalveluiden neuvonta-chat

Rovaniemen sosiaalipalveluiden neuvonta-chat

 

Sosiaalipalvelukeskuksesta saat neuvoa ja ohjausta erilaisiin elämäntilanteisiin liittyen.

Ratkaisujen etsimiseksi ja ongelmien selvittämiseksi sinulla on mahdollisuus keskustella sosiaaliohjaajan kanssa, joka auttaa sinua selvittämään tilannettasi. Saat henkilökohtaista neuvontaa ja ohjausta sinulle parhaiten sopivan asiointikanavan kautta.

Keskustelu tapahtuu anonyymina. Jos asian käsittely vaatii henkilötietoja, työntekijämme pyytävät sinua tunnistautumaan suomi.fi-palvelun kautta. Keskustelut tallentuvat Omavirtuun.

Aukioloajat: arkipäivisin klo 10-15. 

Oliko chat kiinni? Jätä viesti Omavirtun verkkoneuvonnasta

Chat-käyttöohjeet

Käyttöohje chatin ollessa avoinna

1. Paina Kuinka voimme auttaa? -painiketta

Tämän jälkeen paina vielä näkyviin tulevaa sinistä Nepsy- chat-nappia. Voit joutua odottamaan omaa vuoroa. Odota tällä verkkosivulla. Verkkosivulta poistuminen katkaisee yhteyden chat-palveluun.

2. Kirjoita viestisi

Voit keskustella ammattilaisen kanssa. Tarvittaessa voit laittaa viestisi mukaan liitteitä. Keskustelu tapahtuu nimettömänä.

3. Anna palautetta

Lopuksi voit antaa palautetta palvelusta.

Mitä tunnistautuminen tarkoittaa?

Jos asian käsittely vaatii tunnistautumisen, ammattilainen pyytää sinua tunnistautumaan Suomi.fi-palvelun kautta. Voit tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai sirullisella henkilökortilla.

  • Kun olet tunnistautunut, voit jatkaa keskustelua ammattilaisen kanssa.
  • Ammattilainen näkee nimesi ja henkilöturvatunnuksesi.
  • Jos haluat myöhemmin lukea keskustelut, ne ovat tallentuneet automaattisesti viesteihin Omavirtussa.

Ninchat

Digitaalisten palvelujen asiakasrekisteri